вторник, 11 декември 2012 г.

“Мис Плеймейт 2012″ Силвия Бахати: Тати ми купи титлата!




Силвия Бахати се обижда като мислят, че титлата й е купена
“Тати ми купи титлата, ха-ха, шегувам се”, казва новата плеймейтка Силвия Бахати по повод непрестанните обвинения, че е купила короната си от престижния конкурс. Напоследък тя все по-често отговаря така на подхвърлянията, че победата й е уредена.

“Уморих се вече да повтарям, че титлата ми не е купена, а спечелена. Аз се надявам тя да ми донесе повече професионални ангажименти и не ми се струва логично да инвестирам каквато и да е сума, само за да се закича със званието „Мис Плеймейт”.”, казва красавицата пред БЛИЦ.

Тя отбелязва, че всяка година медиите си избират няколко „фаворитки”, за които започват да пишат, че са сигурни и уредени победителки. В един момент някоя от тези момичета печели конкурса и всички си казват „Ето, прави сме! Всичко е било нагласено и се знаеше предварително!”.

“Това вече става доста смешно и прилича като игра на тото…”, допълва Силвия Бахати.


Няма коментари:

Публикуване на коментар